måndag 29 augusti 2011

Misstro checkar in...


Misstro tar en paus i den nyss påbörjade flyttstädningen. Har precis styrt upp en lägenhet i Stockholm i Haninge. Kommer att bo tillsammans med den forne trumslagaren i Lucidor - Samuel Öjring! Mycket har hänt sen sist jag skrev något här. Jag har börjat spela metal igen så gott som på heltid. I oktober är dom första jungfruspelningarna med nya bandet. I november sticker vi till Sydamerika och mängder av fler planer ligger redan på bordet. Innan flytten ska jag försök drilla poeten att slänga ut ett nytt avsnitt av the Poet and the Metalhead och skicka lite filer till mig så vi kan bli färdiga med singeln/mcd vi håller på med.

Just nu håller herr Lundberg och jag och diskuterar vilket format vi ska släppa plattan på. 1 låt är redan mastrad och färdig och är en av dom bättre Lundberg & Misstro låtarna vi har gjort tillsammans, anser jag iaf. Jag har även skrivit en låt som jag väntar ska studsa tillbaka till mig med text osv. Tror den blir grym som fan den med!

Lundberg tog ju med sig Emma och drog på Norrlandsturné nyligen. Pratade med honom i telefon igår och det blev tydligen succé, både för han och Emma! Härligt att höra att dom sköter sig när jag inte är med och dirigerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar