onsdag 11 september 2013

Misstro skriver en rad från Stockholm...

 


Var i Nyköping i helgen och det besöket resulterade i ett rep med Dick Lundberg & Misstro och ett något bakfullt besök i studio Mörkrummet. Under lördagkvällen spelade jag upp den nya "Vingar av glas"-låten för Lundberg som var mer än nöjd med det han hörde! Petter Möller, vår egna fiolvirtuos kommer även denna gång stå för stråket. Det här är faktiskt en lt jag påbörjade för två år sedan, men först nu börjar allt falla på plats!

 Söndagens studiostök resulterade i en nu låt med som både skrevs, spelades in och mixades i söndags och kommer ges ut redan den 27:e september. Eventuellt kommer vi testa att skjuta en video till låten i helgen med. Känns som Lundberg och jag har fått kreativt uppsving nu iaf. Jag ska till en studio i Stockholm på fredag och avsluta jobbet med två andra nya låtar som vi har jobbat på ett bra tag. Det ser ut som vi kommer ge ut en hel del singlar och EP:s innan året är slut. Jag är uppspelt som tusan och jag vet att Lundberg är det också!

 Eder, Misstro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar